luni, 31 ianuarie 2011

NEW EARRINGS: CUP OF COFFE.

Dupa cum v-am zis si ieri, am facut acesti dragalasi cercei-ceasca de cafea. Pe margine au o lingurita iar continutul e cu bulinute negre. 
Azi incep sa fac prajiturici (inele si cercei poate si pandantive :)) )

Si ca sa incep din nou sa ma vaiet o sa va spun ca nu am chef de nimic :)) mi-e lene sa citesc desi ar cam trebui. Mi-e lene si sa mananc :)) dar na asta nu trebuia sa zic. Cred ca e din cauza vremii whatever nu va mai plictisesc cu chichitele mele. Sa v-arat munca mea :
Nu m-am abtinut sa nu-i pun in ureche :D

Ei, cam asta deocamdata. Oricum azi cred ca mai pun o postare (98%) sper pana atunci sa-mi ies din starea de "adormire".
SA FITI CUMINTI :* si daca v-am facut iar pofta de cafea ete na, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails