luni, 7 februarie 2011

HOW TO:

MAKE YOUR DRINK: ORANGE VOTKA:
O iau putin pe ocolite si va spun asa, azi noapte am avut un vis extrem de ciudat. Se facea ca inotam intr`o licoare portocalie. Asa ca imediat ce m-am trezit mi-am dat seama ca asta va fi urmatoarea postare. Prin analogie, licoarea portocalie ar putea fi fabulosul cockteil "Orange Votka". Si cum blogul meu a adoptat aceasta denumire hai sa vedem cum se face o adevarata Orange Votka. De data aceasta de baut nu de vizionat precum blogul :))

Ingrediente:
1 parte vodca, 2 parti suc de portocale, o spirala subtire din coaja de lamaie verde.
 Mod de preparare:
Se amesteca ingredientele intr-un shaker si se toarna intr-un pahar inalt, peste cuburi de gheata. Se orneaza cu spirala din coaja de lamaie verde.

Rezultatul:

So, fugiti repede la bucatarie and do it!

SA FITI CUMINTI! :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails