duminică, 6 februarie 2011

Lazy Sunday(3 in 1)

O sa incep mai intai cu noile mele inele :))-handmade. Dupa care schimb repede categoria la "nails" si dupa aia trecem la o noua idee "redesign your clothes/shoes".Deci let's start!

1.ELEFANTELUL SI CHITARA
2. PISICA EGIPTEANA
3. FLORICICA
Metalic Blue
Spring green.

Mai intai de toate avem nevoie de o pereche de bocanci, nu conteaza culoarea si nici forma. Eu la alor mei am uitat sa le fac poza inainte de a-i "manevra" dar mna asta conteaza mai putin, important e rezultatul. SO, luam bocancii:
Mai avem nevoie de TINTE fie ca le luam de pe curele sau alte accesorii sau why not, le cumparam. Fiti siguri ca se gasesc!
Luam tintele si le lipim (fie cu super glue sau alt adeziv) pe bocanci. Forma o stabilim noi o sa vedeti cam ce am facut eu.

VOILAAAAAAA!!!


Cam asta a fost pe ziua de azi :)) M-am lungit si de data asta, din 3 postari am facut una:-s , dar na. 
SA FITI CUMINTI SI IUBITI :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails