sâmbătă, 5 februarie 2011

Put some style on your gloves.

Ei bine azi dupa ce am facut o tura de cumparaturi :( m-am intors intr-un final acasa. Ca sa nu treaca ora 2 jumate fara o postare m-am gandit ca o noua postare cu poze "culese"de pe net nu am mai pus de mult so, ar fi cazul. So, here they are.

I`m in love with leather gloves & the bracelets uuuu, I want it!
 
Si inelele peste manusti, hmmm sounds good and looks good.Pacat ca eu n-am zalele dar se pot face si alea :))
 Si cativa papuci din categoria "ciudat/strange". Oricum mie mi se par draguti, pana la urma cu astfel de papuci poti fi sigur ca nu o sa mai vezi multa lume pe strada :)) asta daca nu cumva vecina ta e chiar Gaga :))

si ca sa va mai "indulciti" JUST LISTEN IT !



P.S Am mai facut un inel si nu ma lasa sufletul sa nu vi-l arat. Dar nu acum,mai tarziu so, keep watchi` me!!!
SA FITI CUMINTI :*  SI SA VA INARMATI CU MANUSI! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails