marți, 22 noiembrie 2011

Gold?!Gray?!Blue??!!

Da, stiu, inelul nu merge cu tenesii, bratara nici atat and what?!
Mie mi-au placut si pana la urma erau doar asa de "efect" :)) bineinteles ca pe langa astea am mai adaugat si 3 bluze, o geaca si tot mi-a fost frig :)) dar asta e, unii oameni pur si simplu NU s-au nascut pentru timpuri congelate b-)  


Butterfly earrings - Accessorize
Gray sneekers-CONVERSE

Handband - New Look
 School stuffs


 And for those who love watermelon (I`m addicted), Try this body spray (Avon) :D
Golden ring - Asos
Golden bracelet - Meli Melo


Sper ca pana saptamana viitoare sa reusesc sa-mi cumpar aparatul mult visat (Help me God!). Astfel, imi va fi mult mai usor atat mie cat si voua (nu o sa mai "cascati" ochii de 10000 de ori ca sa va dati seama ce am pozat eu :)) )
Dar pentru toate astea, trebuie sa ne rugam intens :))
"-mamiiiiiiiiii imi cumperi odata aparat? Te rog! Te rog! Te rog!"
=))
See you later!
SA FITI CUMINTI!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails