joi, 12 ianuarie 2012

TOP FAVOURITES PARFUMES



Gata, v-am plictisit cu NOTD-urile, mi-a trecut "febra" asa ca sa revenim la chestii mai serioase. 
PARFUMURI?! DAAAAAAAAAA!
Nu as putea sa fac un top al lor, toate-mi plac, cu toate m-as da deodata dar na. Asa ca o sa vi le prezint pe toate TOTUSI am eu vreo doua mai "speciale" care orice as face nu-mi ies din inima :))
Here they are:
 Si acum sa le iau pe rand.

1.Chloe By Chloe 
-orice ar fi va ramane mereu in preferintele mele, e printre singurele care persista pana la doua zile iar mirosul e...,e..., I LOVE IT!!!

 2.Light Blue-Dolce Gabbana
 -hmm, eram tare incantata de el candva dar descoperind altele am realizat ca are un miros discret, simplut, mai de vara zic eu.

3.B.U 
-un parfum fresh care sincer se potriveste de minune zilelor calduroase

4.Eternal Magic-Avon 
- sincer pe asta il foloseste mai mult mama, nu stiu ce sa zic e...dupa parerea mea un parfum mai sobru (oare exista parfum sobru?!) e mai de "doamne" :)) (asta era, am gasit cuvantuuuuul!)
5.Ultimul, cel de la Oriflame 
-nu imi auc aminte cum se numeste, promit, cred ca Divine sau ceva in genul. Miroase foarteeeeeee bine! Pacat ca mi-am luat varianta mini si pe langa asta are o culoare albastruie tare dragalasa. Din pacate sticluta nu avea pompita asa ca am fost nevoita sa-l mut intr-o alta sticluta ca pana la urma nu-l folosesc ca after shave :))
 6.IN2U-Calvin Klein
- si asta e printre parfumurile "de suflet". Nu il am de foarte mult timp dar am impresia ca "merge" de fiecare data, si pe langa asta se simte de la o postaaaa chiar daca pulverizez doar o singura data! BIG LIKE!

7. Sexy-Caroline Herrera
- pe asta il am abia de ieri, miroase tare bine e usor fresh si persista cat se poate de mult

8. White Classic
- hmmm, ce pacat ca nu stiu de unde sa-l mai procur, l-am primit si eram atat de indragostita de el :(   

9. Christina Aguilera
- cel mai de impact parfum pe care l-am avut vreodata, persista, se simte de la o mila distanta, e fresh si are si o sticluta extrem de eleganta.  

10. Tesori d`Oriente
 - are un miros, hmmmmm, oriental?:))! nici nu stiu cum sa-l descriu, e favoritul mamei, deci si asta e "pentru doamne" :))

11. Flora-Gucci
- e printre putinele parfumuri care nu m-au dat gata, de regula nu-mi plac parfumurile dulci asa ca nu pot decat sa fiu reticenta in privinta lui but trebuie sa recunosc persista nemernicul cat o zi de post.      
 Cam astea au fost toate, din nefericire pentru mine (niciodata nu avem destule, nu?:))) de indata ce mai primesc/cumpar unul nou cu sigurantaaa o sa-l adaug colectiei :)) Pana atunci trebuie astea terminate, puf puf puf!


SA FITI CUMINTI! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails